Forrester's Top 10 opkomende technologieën voor 2024: GenAI, TuringBots en IoT-beveiliging leveren uiterst snelle ROI op

De snelle versnelling van AI-innovatie heeft geleid tot een golf van vooruitgang in andere opkomende technologieën

CAMBRIDGE, Mass.--()--Volgens het rapport van Forrester (Nasdaq: FORR), The Top 10 Emerging Technologies In 2024, zijn generative AI (genAI) voor visuele content, genAI voor taal, TuringBots en IoT-beveiliging de top opkomende technologieën die de meest directe ROI voor bedrijven zullen opleveren in 2024 en daarna.

Dagelijks lijken er nieuwe technologieën te verschijnen en dus moeten bedrijfs- en technologieleiders deze investeringen timen op basis van waarde, risico en potentiële uitbetalingstermijnen.

Pers:
Hannah Segvich