LatticeFlow AI kondigt belangrijke innovatie aan om de ontwikkeling van software voor detectie van deepfakes te versnellen, vooruitlopend op de verkiezingen in de V.S.

Door AI gegenereerde deepfakes dreigen invloed te hebben op de verkiezingen van 2024, terwijl deepfake-detectors voor journalisten kritieke nieuwe instrumenten worden.

ZURICH--()--LatticeFlow AI, het toonaangevende platform om betrouwbare AI-toepassingen tot stand te brengen, kondigt LatticeFlow AI Audio aan, het eerste product dat werd ontworpen om modelfouten in audio AI-applicaties te vinden en te identificeren.

Deze release is een antwoord op de nijpende vraag naar betrouwbare voice deepfake-detectieoplossingen, vooruitlopend op de verkiezeningen van 2024 in de V.S. In deze context vormt LatticeFlow AI Audio, in combinatie met de bestaande capaciteiten van het bedrijf op gebied van computervision, de meest geavanceerde oplossing voor deepfake-detectors om deepfake-bedreigingen te bestrijden door audio en video te combineren.

Persvragen: media@latticeflow.ai

Persvragen: media@latticeflow.ai