Evexta Bio benoemt Shawn M. Leland tot voorzitter van de raad van bestuur

PARIJS--()--Evexta Bio SA, een biotechnologiebedrijf in een klinische fase dat zich richt op de ontwikkeling van eersteklas oncologische behandelingen, kondigt de benoeming aan van Shawn M. Leland, PharmD, RPh, tot voorzitter van de raad van bestuur.

Shawn is een ervaren farmaceutische en biotechnologische professional met meer dan 15 jaar ervaring in de sector. Gedurende zijn carrière heeft Shawn met succes nieuwe oncologische producten en programma's ontwikkeld, substantieel kapitaal opgehaald voor verschillende ondernemingen, over belangrijke wereldwijde licentieovereenkomsten onderhandeld en strategische partnerschappen opgezet. Zijn uitgebreide ervaring in het leiden van biotech startups, het aantrekken van kapitaal en het uitvoeren van strategische samenwerkingen zal een groot voordeel zijn voor Evexta Bio in haar groei- en bedrijfsontwikkelingsstrategie.

Primatice Conseil
Armand Rigaudy