XTD-dashboard van Verimatrix evolueert en revolutioneert risicozichtbaarheid, tracking en uitvoerbaarheid

Nieuwe risicoclassificatielogica, identiteitslabels en upgrades van gebruikerservaring stellen klanten in staat om de reactie op bedreigingen te stroomlijnen

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix (Euronext Paris: VMX), de leider in het aandrijven van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag belangrijke verbeteringen aangekondigd aan zijn XTD-dashboard, waardoor klanten meer zicht krijgen op applicatiebeveiligingsrisico's en meer bruikbare inzichten om mobiele apps en gebruikers beter te beschermen.

Het bijgewerkte XTD-dashboard werd begin 2022 voor het eerst gelanceerd en introduceert een geheel nieuw risicoclassificatiemodel dat numerieke scores vervangt door vier duidelijke implicatieclassificaties: informatief, laag, verdacht en hoog.

Contactpersoon voor beleggers bij Verimatrix:
Jean-François Labadie, Chief Financial Officer
finance@verimatrix.com

SEITOSEI.ACTIFIN
Mathilde Guillemot-Costes
mathilde.guillemot@seitosei-actifin.com

Michael Scholze
Michael.scholze@seitosei-actifin.com

Contactpersoon voor de media bij Verimatrix:
Matthew Zintel
matthew.zintel@zintelpr.com

Contactpersoon voor beleggers bij Verimatrix: