Tecnotree erkend door Gartner® in het 2024 Magic Quadrant™ voor AI bij klant- en bedrijfsactiviteiten van communicatiedienstverleners (CSP's)

Tecnotree Recognized by Gartner® in the 2024 Magic Quadrant™ for AI in CSP Customer and Business Operations (Graphic: Business Wire)

ESPOO, Finland--()--Tecnotree, een internationale leider op gebied van digitale platformen en services voor AI, 5G, en op de cloud gebaseerde technologieën, is erkend in het 2024 Gartner Magic Quadrant voor AI in CSP.

Het Gartner Magic Quadrant, van de hand van analisten Pulkit Pandey, Amresh Nandan en Peter Liu, benoemt en evalueert AI-leveranciers in de klant- en bedrijfsactiviteiten van communicatiedienstverleners (CSP's). Volgens het rapport "helpt AI in klant- en bedrijfsactiviteiten van communicatiedienstverleners, de CSP's bij het gebruik van AI/ML om inzichten te genereren en bedrijfsprocessen te automatiseren in een breed scala van klant- en bedrijfsactiviteiten.

Prianca Ravichander, Tecnotree CMO
marketing@tecnotree.com