Brightcove gaat FrightPix aansturen, een nieuwe streamingbestemming voor horror-, thriller- en true crime-fans

Het platform van Brightcove stelt FrightPix in staat om zijn content te beheren, te distribueren en te gelde te maken om te voldoen aan de behoeften van horrorfans overal ter wereld

BOSTON--()--Brightcove (NASDAQ: BCOV), 's werelds meest vertrouwde streamingtechnologiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het FrightPix verwelkomt - de nieuwe, gratis, advertentie-ondersteunde video-on-demand-service (AVOD) voor alles wat met horror, thriller en true crime te maken heeft - in zijn mediaklantenbestand. FrightPix, dat op 15 juni 2024 wordt gelanceerd, zal vertrouwen op het bekroonde platform van Brightcove om zijn content te distribueren naar doelgroepen in de VS, en zo een ongeëvenaarde kijkervaring te bieden via zijn geavanceerde streamingtechnologie.

Contactpersonen voor de media
Brightcove