PUMA zet haar grootste marketing push verder met EURO en COPA spin-offs

Global sports company PUMA has launched the second chapter of its first worldwide brand campaign in 10 years “FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. New chapter is fully dedicated to the UEFA Euro 2024 and the 2024 Copa América. (Photo: Business Wire)

HERZOGENAURACH, Duitsland--()--Het internationale sportbedrijf PUMA heeft het tweede hoofdstuk gelanceerd van haar eerste wereldwijde merkcampagne in 10 jaar “FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Dit nieuwe hoofdstuk is volledig gewijd aan de UEFA Euro 2024 en de 2024 Copa América.

Deze zomer start PUMA met twee spin-offs van haar wereldwijd ontplooide merkcampagne, waarin het bedrijf haar verhaal doet over de beste voetbalatleten. Omdat snelheid altijd al het sterke punt van PUMA is geweest, illustreert dit nieuwe hoofdstuk hoe belangrijk snelheid is tijdens voetbal maar ook daarbuiten. Wanneer spelers aan zet zijn, hebben ze amper een seconde tijd om te beslissen en te reageren.

PUMA
Kseniia Iliushina