Shin-Etsu Chemical: ontwikkeling van apparatuur om substraten voor halfgeleiderpacks te maken voor het backend-proces en toepassing van een nieuwe productiemethode

— wat bijdraagt tot de vermindering van kosten voor de lopende ontwikkeling van chips —

Two-layer sample processed by Shin-Etsu dual damascene method (Cross-section view) (Photo: Business Wire))

TOKIO--()--Shin-Etsu Chemical Co., Ltd. (TOKIO: 4063) (hoofdkantoor: Tokio; voorzitter: Yasuhiko Saitoh; hierna aangeduid met “Shin-Etsu Chemical”) heeft apparatuur ontwikkeld voor de productie van substraten voor halfgeleiderpacks aan de hand van een nieuwe productiemethode te gebruiken na het productiesysteem voor de productie van micro-LEDs. De apparatuur bestaat uit een verwerkingssysteem met hoogwaardige prestaties dat gebruik maakt van een excimeerlaser waarin een dual damascene-methode, zoals gebruikt tijdens de frontend van het proces voor productie van halfgeleiders, wordt toegepast in het proces voor productie van substraten voor de packs (backend-proces) (dual damascene-methode van Shin-Etsu).

Voor vragen over dit onderwerp neemt u contact op met:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
PR-afdeling
Tetsuya Koishikawa
Tel.: 03-6812-2340, of van buiten Japan: 81-3-6812-2340
Fax: 03-6812-2341, of van buiten Japan: 81-3-6812-2341
E-mail: sec-pr@shinetsu.jp
www.shinetsu.co.jp

Voor vragen over dit onderwerp neemt u contact op met:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
PR-afdeling
Tetsuya Koishikawa