Kinaxis maakt uitslag stemming jaarlijkse aandeelhoudersvergadering bekend

OTTAWA, Ontario--()--Kinaxis® Inc. (“Kinaxis” or the “Company”) (TSX:KXS), een internationale leider op het gebied van orchestratie van toeleveringsketens, heeft vandaag tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering (de "vergadering") goedkeuring gekregen voor alle resoluties die aan de aandeelhouders zijn voorgelegd, zoals uiteengezet in de informatiecirculaire voor het management van het bedrijf van 18 april 2024 (de "circulaire").

1. Verkiezing van directeuren

Aandeelhouders stemden voor de benoeming van alle zeven directeuren die waren genomineerd voor de Kinaxis-raad, om hun functie uit te oefenen tot het einde van de volgende jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van het bedrijf of tot hun opvolgers zijn gekozen of benoemd.

2. Benoeming van accountants

Aandeelhouders stemden voor de goedkeuring van de benoeming van KPMG LLP als accountant voor Kinaxis om in functie te blijven tot het einde van de volgende jaarlijkse aandeelhoudersvergadering of totdat een opvolger is benoemd.

Mediarelaties
Jaime Cook | Kinaxis