RIGSAVE S.P.A. heeft het mandaat ontvangen voor de oprichting van 17 gepoolde beleggingsvehikels

BRESCIA, Italië--()--Rigsave S.p.A. (ISIN: IT0005526295 | WKN: A3D8N4 | Symbol: H68) kondigt aan dat het van 17 professionele investeerders het mandaat heeft gekregen voor de oprichting van 17 gepoolde beleggingsvehikels met de bijbehorende groep van dienstverleners die nodig zijn voor hun werking.

Naast het bijstaan van deze 17 professionele cliënten bij de oprichting van de vehikels, zal Rigsave S.p.A. ook ondersteuning bieden bij de uitgifte van obligaties voor een totale waarde van 17 miljard euro, in samenwerking met FSCC Sàrl in de rol van Corporate service provider en centraal beheerder. Via haar dochteronderneming Rigsave Capital Ltd, volledig in eigendom, zal het ook beleggingsadvies geven voor de strategische assetverdeling.

Na succesvolle afronding van de transactie zou de geschatte geconsolideerde omzet voor Rigsave S.p.A., zodra deze volledig operationeel is, 43,52 miljoen moeten bedragen en de geschatte vrije kasstroommarge 18,96 miljoen.

Een presentatie van de transactie zal binnenkort plaatsvinden. Het eerste evenement is gepland op 8 juni 2024 in de Kamer van Koophandel van Brescia.

Over RIGSAVE S.P.A.

Rigsave S.p.A. is de moedermaatschappij van Rigsave groep. Via haar dochterondernemingen Rigsave Holding Ld, Rigsave Capital Ltd, en Rigsave Tech S.r.l., is de groep actief op de markt van traditionele en innovatieve financiële diensten.

De groep biedt beleggingsdiensten aan zowel particuliere als institutionele klanten. De Rigsave-groep is gevestigd in Italië, Malta en Luxemburg. Door zijn vergunning voor vermogens- en fondsbeheer te 'paspoorten', is het bedrijf actief in Frankrijk, Portugal, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Spanje.

Taal:

Nederlands

Bedrijf:

Rigsave S.p.A.

Corso Zanardelli, 38

25121 Brescia

info@rigsave.com

Internet:

www.rigsave.com

ISIN:

IT0005526295

WKN: