B2BinPay v20 vergroot functionaliteit met TRX Staking en ruimere blockchain-ondersteuning

B2BinPay version 20 arrives with TRX staking feature and expanded blockchain support (Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--Het sectorleidende blockchain-platform B2BinPay is opnieuw verbeterd. De recentste versie biedt klanten meer flexibiliteit en efficiëntie door blockchain-functionaliteit uit te breiden en TRX staking te introduceren. Laten we even bekijken hoe deze nieuwe functies de ervaring van B2BinPay-gebruikers verbeteren.

TRX Staking – Verdien terwijl u transacties uitvoert!

De lancering van TRX Staking, gebaseerd op het geavanceerde Stake 2.0-mechanisme ontwikkeld door de TRON-gemeenschap, is een cruciale highlight van B2BinPay v20. Dankzij grotere flexibiliteit, een vereenvoudigde gebruikersinterface en betere resourcedelegatie en gebruiksefficiëntie, overschrijdt deze nieuwe benadering de vorige Stake 1.0.

sales@b2binpay.com
+357 250-308-82