ReNew kondigt resultaten aan voor vierde kwartaal en boekjaar 2024: rapporteert winst na belasting (PAT) voor boekjaar FY24 en geeft langetermijnvooruitzichten

GURUGRAM, India--()--ReNew Energy Global Plc (“ReNew” of “het Bedrijf”) (Nasdaq: RNW, RNWWW), een toonaangevend bedrijf dat oplossingen biedt voor het verminderen van de CO2-uitstoot, heeft vandaag zijn niet-geauditeerde geconsolideerde IFRS-resultaten bekendgemaakt voor het vierde kwartaal van FJ24 en het boekjaar eindigend op 31 maart 2024.

Operationele hoogtepunten:

• Op 31 maart 2024 bestond de portfolio van het bedrijf uit ~13,5 GW, waarvan ~9,5 GW inkomsten genereert en ~4 GW is toegezegd, vergeleken met ~13,7 GW op 31 maart 2023. Na het einde van het jaar tekende het bedrijf voor ~2,2 GW aan Purchase Power Agreements (“PPA’s”), waarmee de portfolio op 31 mei 2024 op ~15,6 GW werd gebracht.

Vragen voor de pers
Shilpa Narani | Shilpa.narani@renew.com