Verimatrix XTD Accessibility Abuse Detector™ biedt uitgebreide Android-appbeveiliging

AI/ML-aangedreven functie identificeert en neutraliseert proactief bedreigingen van kwaadaardig misbruik van toegankelijkheidsservices

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Euronext Paris: VMX), de leider in het aandrijven van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag de algemene beschikbaarheid aangekondigd van zijn Verimatrix XTD Accessibility Abuse Detector™-service. Deze service bouwt voort op de voortdurende succesvolle ontdekkingen van het bedrijf van opmerkelijke Android-beveiligingsbedreigingen en biedt de broodnodige AVG-bescherming.

Verimatrix XTD en zijn reeks cyberbeveiligingsoplossingen helpen klanten al jaren bij het identificeren van bedreigingen voor mobiele Android-apps, zoals manipulatie en misbruik van de toegankelijkheidsfunctie van Android. Het bedrijf heeft zijn aanbod nu echter uitgebreid door proactieve mogelijkheden toe te voegen die gebruik maken van AI en ML om keylogging, diefstal van creditcardgegevens en uitgebreide anti-overlay-aanvalsbescherming te detecteren.

Beleggers Verimatrix:
Jean-François Labadie, Chief Financial Officer