Autel Energy Europe host de 2024 Partner Summit in Amsterdam, met debuut van het Megawatt Charging System

Autel Energy Europe Hosts 2024 Partner Summit in Amsterdam (Photo: Business Wire)

AMSTERDAM--()--Autel Energy Europe, een vooraanstaande leverancier van producten en services om elektrische voertuigen op te laden, heeft met succes haar Autel Partner Summit afgerond in het prestigieuze Muziekgebouw in Amsterdam. Tijdens de summit van 24 tot 25 april heeft Autel niet alleen haar visionaire Europese strategie gedemonstreerd, maar partners kregen ook unieke inzichten in de visie van het bedrijf en een volledig overzicht van de nieuwe, revolutionaire productlijn van Autel.

De summit bracht invloedrijke personen, belangrijke spelers van de EV-industrie, gewaardeerde klanten en leden van de sector bijeen om boeiende besprekingen en voorstellingen te houden. Noemenswaardige sprekers van sectorreuzen zoals Hubject deelden hun expertise en inzichten in de toekomst van elektrische mobiliteit, wat de besprekingen verrijkte en de aanwezigen inspiratie gaf om de grenzen van innovatie in laadinfrastructuur voor elektrische voertuigen te verleggen.

Autel onthulde haar nieuwste innovaties tijdens de summit, met het MaxiCharger Megawatt Charging System als grote topper, dat een piekvermogen van 1500 A en 1,2 MW laadvermogen biedt. Het is ontworpen voor heavy-duty elektrische voertuigen en omvat diverse usercases zoals openbaar opladen 's nachts en opladen in een magazijn. Verder introduceerde Autel de MaxiCharger DC Compact - Cable Management System Upgrade Version en de Autel Smart Box Kit, waarmee het bedrijf haar engagement aantoont om de technologie voor het opladen van elektrische voertuigen verder te ontwikkelen.

Op de tweede dag van de Partner Summit 2024 organiseerde Autel een speciaal bezoek voor klanten aan haar partner Orange Charging, om er de onthulling bij te wonen van de MaxiCharger DC HiPower van Autel. Deze baanbrekende laadoplossing is gebaseerd op hypermoderne technologie, met onder andere het max. 640 kW oplaadsysteem, dat in amper 10 minuten tijd tot 400 km bereik biedt. Bovendien is simultaan opladen van maximaal 8 voertuigen mogelijk dankzij de capaciteit van de intelligente Power Distribution, wat de efficiëntie en het gebruik van oplaadinfrastructuur verbetert.

Ting Cai, CEO van Autel Europe, verklaart: "Dankzij opmerkelijke sprekers van sectorleiders zoals Hubject, weerspiegelt de summit ons engagement om innovatie in de EV-sector te bevorderen. Onze baanbrekende technologieën, zoals het MaxiCharger Megawatt Charging System en de MaxiCharger DC HiPower, bewijzen onze inzet om de oplaadinfrastructuur voor elektrische voertuigen revolutionair te veranderen en gestalte te geven aan een schonere, efficiëntere toekomst voor mobiliteit."

De voorbije vier jaar kende Autel Energy een aanzienlijk succes op de Europese markt, wat uit de opmerkelijke financiële groei van het bedrijf blijkt. Dit benadrukt Autels positie als toonaangevende speler in de sector van EV-laden en haar engagement om vooruitgang op gebied van duurzaam transport te bevorderen.

In juni zal het Megawatt Charging System ook te zien zijn tijdens de Power2Drive Europe C6-330 in München. Alle aanwezigen zijn van harte welkom op onze stand, waar zij persoonlijk met de baanbrekende kenmerken van het Megawatt Charging System kunnen kennismaken.

Jiaqi Liu, jiaqi.liu@autel.com

Jiaqi Liu, jiaqi.liu@autel.com