The Modern Data Company erkend in Gartners Magic Quadrant for Data Integration

PALO ALTO, Calif.--()--The Modern Data Company, alom erkend voor haar expertise in het ontwikkelen en beheren van geavanceerde gegevensproducten, kondigt tevreden haar onderscheiding aan met de eerbare vermelding in Gartners 'Magic Quadrant for Data Integration Tools', aangestuurd door het toonaangevende product DataOS®.

“Deze onderscheiding benadrukt onze inzet om gegevens in producten om te zetten en technologieën voor gegevensbeheer revolutionair te veranderen. Onze aandacht reikt verder dan traditioneel databeheer door bedrijven te begeleiden tijdens hun traject om gegevens doeltreffend te gebruiken, tastbare ROI op hun investeringen in gegevens te verwezenlijken en geavanceerde technologieën zoals AI, ML en LLM's (Large Language Models) aan te wenden. Deze erkenning is een getuigenis van de afstemming van Modern Data met de nieuwste sectortrends en onze gedrevenheid om nieuwe standaarden te bepalen voor integratie en gebruik van gegevens,” aldus Srujan Akula, CEO van The Modern Data Company

Mediacontact:
Emanuel Younanzadeh