Adani Green Energy behoort tot top 3 van wereldwijde ontwikkelaars van zon-PV-systemen

• Enige speler uit Azië op de mondiale ranglijst van grootschalige ontwikkelaars van zon-PV-systemen
  • Adani Green Energy Limited (AGEL) staat op de tweede plaats na TotalEnergies in de Global Solar PV Developer Rankings van Mercom Capital
  • Uitstekende prestaties en bijdrage aan het duurzame energielandschap hebben gezorgd voor de prestigieuze rangschikking van het bedrijf
  • Met een indrukwekkende totale zonnecapaciteit van 18,1 GW verstevigt AGEL zijn belangrijke positie in de mondiale zonne-energiesector
Adani Green Energy Ranks Among Top 3 Global Solar PV Developer (Graphic: Business Wire)

AHMEDABAD, India--()--Adani Green Energy Limited (AGEL), de grootste en een van 's werelds toonaangevende partners voor duurzame energieoplossingen uit India, heeft de opmerkelijke positie bereikt van de op één na grootste ontwikkelaar van zon-PV-systemen ter wereld, zo blijkt uit het nieuwste Annual Global Report van Mercom Capital Group.

Neem voor mediavragen contact op met Roy Paul: roy.paul@adani.com

Neem voor mediavragen contact op met Roy Paul: roy.paul@adani.com