FESCARO wordt leider op het gebied van cyberbeveiliging in de auto-industrie met een Grand Slam certificeringstriomf

• Praktijkervaring in het behalen van alle UN R155/156-gerelateerde certificeringen
  • Een totaaloplossing bieden die op de behoeften van de klant is afgestemd
  • MKB en opkomende autofabrikanten geven de voorkeur aan 'Cybersecurity Tier 0.5'-bedrijf FESCARO

De CEO van FESCARO Seok-min Hong (Links), CTO Hyun-jung Lee (Rechts) (Foto: FESCARO)

SEOUL, Zuid-Korea--()--FESCARO, een pionier op het gebied van cyberbeveiliging in de auto-industrie, kondigde vandaag een baanbrekende prestatie aan: het eerste bedrijf in Zuid-Korea worden dat een Grand Slam voor zijn klanten behaalt in het adviseren en leveren van de vier belangrijkste internationale cyberbeveiligingscertificaten voor de auto-industrie, terwijl het voldoet aan internationale wetten en normen.

Naarmate de softwaretechnologie voor auto's zich ontwikkelt, nemen ook de kwetsbaarheden op het gebied van cyberbeveiliging en de dreigingen van hacken toe. In reactie hierop heeft de Economische Commissie voor Europa van de VN (UNECE WP.29) in 2020 regelgeving opgesteld voor cyberbeveiliging in de auto-industrie (UN R155, R156).

Young-ji Na
Marketingcommunicatie