Digitale transformatie van MTN South Sudan vakkundig uitgevoerd door Tecnotree

ESPOO, Finland--()--Tecnotree, een wereldwijde toonaangevend bedrijf op het gebied van digitale platforms en diensten voor 5G en cloud-native technologie, heeft onlangs een project afgerond voor MTN South Sudan met de geslaagde voltooiing van systeemupgrades van de volledige BSS-stack, waaronder Digital Customer Lifecycle Manager (DCLM), Digital Order Manager (DOM), Digital Accelerator Platform (DAP), Digital Catalog Manager (DCM), Digital Resource Management (DRM) en Digital Convergent Billing System (DCBS). Dit project vond plaats in het kader van het digitale transformatie-initiatief van MTN, gericht op het versnellen van de uitvoering van haar missie "Ambition 2025".

Tecnotree heeft de BSS-infrastructuur van MTN South Sudan naar een hoger plan getild met haar complete digitale BSS-suite, met CRM, orderbeheer, productcatalogus, voorraadbeheer, microservicesplatform, facturering, incasso en integratie van BSS-functionaliteit met andere 3PP-systemen en -kanalen.

Padma Ravichander, CEO van Tecnotree CEO
E-mail: marketing@tecnotree.com