Gritgen Therapeutics opent commerciële GMP-faciliteit in Suzhou, China

Gritgen Therapeutics Launches Commercial GMP Facility in suzhou

SUZHOU, China--()--Gritgen Therapeutics Co., Ltd. (“Gritgen”), een biotechnologiebedrijf dat zich richt op het ontdekken en ontwikkelen van innovatieve gentherapieproducten, maakt de succesvolle validatie en officiële lancering bekend van haar activiteiten in de commerciële GMP-faciliteit in het Suzhou Industrial Park. Dit alles opent de weg naar de productie van het klinische fase III- en het commerciële product van Gritgen voor hemofilie A (HA). De bouw van de GMP-faciliteit van Gritgen voldoet aan de strenge internationale cGMP-normen en aan de regulatieve richtlijnen van bevoegde instanties, zoals de NMPA, de FDA en de EMA. Het is nu een toonaangevende commerciële faciliteit voor op AAV gebaseerde producten in China.

Gritgen Therapeutics Co., Ltd.
PR Manager Jiaojiao Xu
jiaojiao.xu@gritgen.com

Gritgen Therapeutics Co., Ltd.
PR Manager Jiaojiao Xu
jiaojiao.xu@gritgen.com