Padma Ravichander toteuttaa Tecnotree Oyj:n osakkeiden ensimmäisen hankintakierroksen Fitzroy Investments Limitediltä

Padma Ravichander closes the first round of acquisition of Tecnotree Corporation shares from Fitzroy Investments Limited (Graphic: Business Wire)

ESPOO, Finland--()--Tecnotree Corporationin ("Tecnotree") toimitusjohtaja Padma Ravichander ja Fitzroy Investments Limited ("Fitzroy") ovat 3.6.2022 päivätyn tiedotteen mukaisesti tehneet tänään lopullisen sopimuksen, jonka mukaan Fitzroy myy Padma Ravichanderille ensimmäisen 7 500 000 osakkeen erän 0,74 euron osakekohtaisella kauppahinnalla. Kauppahintaan sisältyy 3 prosentin preemio Tecnotreen osakkeen 50 päivän liukuvaan keskiarvoon Helsingin pörssissä. Tämän transaktion myötä osapuolet ovat toteuttaneet sovitun kaupan ensimmäisen erän. Kaupan viimeinen erä on toteutettava joulukuuhun 2022 mennessä. Osapuolet tekevät tarvittavat markkinailmoitukset sovellettavan lainsäädännön edellyttämällä tavalla.

”Tämä transaktio vahvistaa visiotamme digitaalisesti verkottuneiden yhteisöjen tukemisesta ja kestävän ja osallistavan kehityksen tuomisesta asiakkaillemme digitaalisen alustamme, ohjelmistojemme ja palveluidemme avulla. Liiketoimintamme ytimenä on mahdollistaa olennaiset yhteydenpitopalvelut suomalaisilla innovaatioilla. Voin ylpeänä todeta, että digitaaliset tuotteemme ja alustamme otetaan jatkuvasti hyvin vastaan maailmanlaajuisesti, myös Lähi-idässä ja kehittyvillä markkinoilla, mikä on osoitus One-Tecnotree-brändistämme. Olen iloinen siitä, että tämä kauppa vahvistaa sitoutuneisuuttani Tecnotreen pitkän aikavälin visioon", sanoo Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander.

Padma Ravichander, CEO, Tecnotree
marketing@tecnotree.com