SEGA of America & Paramount Pictures werken samen met JAKKS Pacific & Disguise om nieuw speelgoed en kostuums voor Sonic the Hedgehog 2 te onthullen

Sonic-fans kunnen de nieuwe verzamelobjecten scoren voorafgaand aan de release van de film

Sonic the Hedgehog Movie 2 toys and collectibles by JAKKS Pacific (Photo: Business Wire)

SANTA MONICA, Californië--()--JAKKS Pacific, Inc. (NASDAQ: JAKK) en Disguise, Inc. hebben vandaag een nieuwe lijn speelgoed en kostuums aangekondigd die in het voorjaar van 2022 worden gelanceerd ter viering van de speelfilm van Paramount Pictures, Sonic the Hedgehog 2. De nieuwe merchandise lijn van JAKKS zal actiefiguren, speelsets, voertuigen, pluchen speelgoed en andere verzamelobjecten bevatten, net op tijd voor de internationale release van de film. Disguise, de kostuumafdeling van JAKKS Pacific, zal ook kostuums en accessoires ontwerpen en vervaardigen die zijn geïnspireerd op personages uit Sonic the Hedgehog 2, die dit najaar beschikbaar zullen zijn voor fans.

Whitney Hatfield
858-391-3639