Brookfield Renewable Ireland gaat live met het cloudplatform van PCI om te voldoen aan de factureringsvereisten voor klanten

HOUSTON--()--Brookfield Renewable Ireland Limited (“BRIL” of “Brookfield Renewable”) is live gegaan met PCI’s Enterprise Platform om de factureringsvereisten voor klanten op de Ierse energiemarkt te beheren.

Als onderdeel van zijn samenwerking met Brookfield Renewable heeft PCI zijn specifiek op maat gemaakte, cloudgebaseerde, geïntegreerde platform geïmplementeerd ter vervanging van het legacy-systeem van het Ierse bedrijf en verschillende interne applicaties. De nieuwe Customer Billing Solution geïmplementeerd door PCI stelt Brookfield Renewable in staat om:

• Beheer complexe bilaterale contracten, inclusief stroomafnameovereenkomsten (PPA’s)
  • Maak gebruik van de PCI-engine voor bedrijfsregels voor het berekenen van betalingen om facturering uit te voeren
  • Tegenpartij checkouts en meterdatabeheer (MDM) uitvoeren
  • Interface met upstream- en downstream-systemen (fysiek, telemetrie en boekhouding)
  • Behoud uitgebreide controleerbaarheid met alle gegevensversies
  • Automatiseer workflows voor het maken en beheren van facturen
  • Zoom in en extraheer snel gegevens om rapportage uit te voeren

Stuart Wright
Power Costs, Inc. (PCI)