Keio Plaza Hotel Tokio organiseert Sports News Photograph Exhibition 2020

-Focus op Japanse atleten en para-atleten die Japan vertegenwoordigen in 2020

About 40 captivating photographs of athletes competing in the glab sports arena will be displayed at Sports News Photograph Exhibition 2020. (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Keio Plaza Hotel Tokio (KPH), een van de meest prestigieuze internationale hotels van Japan in Shinjuku, Tokio, organiseert een tentoonstelling getiteld ‘Sports News Photograph Exhibition 2020 – The Power of Athletes on the World Stage‘ met nieuwsfoto’s die een eerbetoon brengen aan atleten die concurreren in de wereldwijde sportarena van 15 januari (woensdag) tot 16 maart (maandag), 2020. Deze komende zesde jaarlijkse tentoonstelling zal ongeveer 40 fascinerende foto’s van atleten in actie tonen, en wordt gehouden in samenwerking met De Mainichi-kranten en de Sports Nippon-kranten in onze hotellobby en gesponsord door Aioi Nissay Dowa Insurance Co., Ltd. en ITO EN, Ltd.

Keio Plaza Hotel Tokyo
Keiko Kawashima, +81-3-5322-8010