Anders spelen: Visa zet in op een “Cashless Japan” met nog een jaar te gaan tot de Olympische Spelen van Tokio 2020

Visa en haar partners bouwen een digitale nalatenschap voor Japan op en dragen bij tot een versnelde economische groei

One year until the Olympic Games Tokyo 2020! As a Proud Partner for over 33 years, Visa is excited to support our #TeamVisa athletes as they prepare for #Tokyo2020. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO & TOKIO--()--Met nog een jaar te gaan tot de Olympische Spelen in Tokio 2020, bereidt Visa (NYSE: V), de Worldwide Payment Technology Partner van de Olympische Spelen, innovatieve betalingservaringen voor ten behoeve van atleten, bezoekers en burgers ter ondersteuning van het “Cashless Japan” van de overheid, dat zicht verplicht het totaal van de digitale betalingen te verdubbelen tot 40 procent1 tegen 2025. Met de Olympische Spelen van Tokio 2020, die naar verwachting de meest innovatieve Olympische en Paralympische Spelen tot nu toe zullen zijn, bevindt Visa zich in een unieke positie om de Spelen te helpen een katalysator te worden voor het leveren van het beste in digitale betalingen aan Japan.

Masako Hamada
Visa Japan