Arbonne International opent bedrijf in Polen

Met op planten gebaseerde producten en enorme mogelijkheden

IRVINE, Calif.--()--Arbonne International, LLC (Arbonne) opent met zijn dochteronderneming Sarbonne Europe Sarl vandaag officieel zijn bedrijf in Polen. Hiermee doet het 34-jaar oude bedrijf zijn intrede in het Europese vasteland. Met deze lancering presenteert Arbonne zijn op planten gebaseerde schoonheids- gezondheids- en verzorgingsproducten van wereldklasse voor het hele gezin. Door zorgvuldig het beste uit de natuur te halen en hierop formules met geavanceerde wetenschappelijke oplossingen toe te passen, leveren de kwaliteitsproducten van Arbonne verbazingwekkende en zichtbare resultaten. Deze traditie zet zich voort sinds de Noorse ondernemer en visionair Petter Morck het bedrijf meer dan dertig jaar geleden oprichtte.

De voortdurende groei van Arbonne in vier landen creëert een positief effect voor het verspreiden van de bedrijfscultuur, gemeenschapsgevoel, producten en mogelijkheden in Polen. Vooruitlopend op de lancering werden er aan het begin van de maand Arbonne-events gehouden in de Poolse steden Sopot, Warschau en Krakau, met nagenoeg 1.200 enthousiaste deelnemers. De huidige Independent Consultants van Arbonne uit andere landen woonden ook de pre-lanceringsbijeenkomsten bij en leverden hun ondersteuning, expertise en inzet. Met de binnenkomst op de Poolse markt is Polen, naast Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, het vijfde land waar Arbonne zijn producten verkoopt.

“Op alle fronten heeft de geweldige Poolse bevolking in de afgelopen zes maanden met grote belangstelling en in spanning uitgekeken naar Arbonne. Wij voelen nu al een warme ontvangst in het land en ons merk zal het zeer goed doen in de Poolse gemeenschap. Veel onze huidige Independent Consultant verkoopleiders - waarvan een groot aantal van Poolse oorsprong is - hebben de opening van deze nieuwe markt geanticipeerd en zich hiervoor ingezet,” aldus Kay Napier, Arbonne CEO. “Sinds 1980 ervaren wij de enorme kracht van de Arbonne-producten en de mogelijkheid om de levens van de mensen veranderen. Wij kunnen niet wachten om dit ook in Polen uit te dragen,” zei Napier.

Voor meer informatie over de lancering van Arbonne Poland kunt u terecht op www.arbonne.pl of www.arbonne.com.

De producten van Arbonne zijn veganistisch gecertificeerd, glutenvrij geformuleerd en getest door huidartsen en op allergieën. Alle Arbonne-producten kunnen worden gekocht via het wijdverspreide netwerk van Independent Consultants van Arbonne, of online op www.arbonne.com. Arbonne. Pure, Safe, Beneficial.

Over Arbonne International

Arbonne International, LLC heeft zijn oorsprong in Zwitserland waar de onderneming startte in 1975, en werd opgericht in de Verenigde Staten in 1980. Het bedrijf vervaardigt persoonlijke verzorgings- en wellnessproducten uit plantenbestanddelen van de hoogste kwaliteit waarbij vernieuwende wetenschappelijke oplossingen worden toegepast. Arbonne. Pure, Safe, Beneficial. De persoonlijke verzorgings- en voedingsformules van Arbonne hebben veganistische certificering en voldoen aan de streng gereguleerde Purity and Safety Ingredient Policy. De producten van Arbonne zijn verkrijgbaar op arbonne.com of via een wijdverspreid netwerk van Independent Consultants van Arbonne in de Verenigde Staten, Canada, Australië, Polen en het Verenigd Koninkrijk. Arbonne is een particuliere onderneming en heeft zijn hoofdkantoor in Irvine, Calif. Voor meer informatie, waaronder gegevens over bestanddelen, ga naar www.arbonne.com. Arbonne is een geregistreerd handelsmerk van Arbonne International, LLC.

Creative Media Marketing
Carolanne Coviello, 212-979-8884