Tensys Medical sluit exclusief contract met Zhejiang Shanshi Medical Device voor T-Line distributie in China, Hong Kong & Taiwan

SAN DIEGO--()--Tensys Medical heeft een commerciële overeenkomst gesloten met Zhejiang Shanshi Medical Device voor de distributie van de T-Line-technologie. Met de overeenkomst kan Shanshi het nieuwste TL-300 product op de Chinese markt zetten.

Shanshi richt zich met de T-lijn in eerste instantie op de markt van operatiekamers (OK) en intensive care units (ICU). Het T-Line technologieplatform meet nauwkeurig en continu de bloeddruk van patiënten in een volledig niet-invasieve manier en verstrekt artsen met een stroom van real-time hemodynamische gegevens wat niet mogelijk is met behulp van traditionele, niet-invasieve bloeddruk apparaten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Tensys Medical, Inc.
Eric J. Daniels, MD, MBA