The Cognite Atlas AI Definitive Guide to Industrial Agents gelanceerd als Premiere AI-handboek voor de industrie

The Cognite Atlas AI™ Definitive Guide to Industrial Agents Launched as the Premiere AI Manual for Industry. (Photo: Business Wire)

AUSTIN, Texas & OSLO, Noorwegen--()--Cognite, de wereldwijd erkende autoriteit in AI voor de industrie, maakte vandaag de lancering bekend van The Cognite Atlas AI™ Definitive Guide to Industrial Agents, een omvattend handboek voor bedrijven die de ontwikkeling en schaalomvang van AI-oplossingen willen versnellen en de tijd om tot waarde te komen willen verminderen.

Het boek verkent de vorderingen in AI van het voorbije jaar en gaat dieper in op de industriële AI-agenten en de nieuwste technologische vereisten die nodig zijn zodat AI voor de industrie kan werken.

Michelle Holford
Vicevoorzitter, internationale PR, Cognite