Reactie van Noteholder Group op voorverpakkingsverkoop van Farfetch aan Coupang

• Farfetch en Coupang hebben een overhaaste voorverpakkingsverkoop doorgevoerd, wat voor verder bewijs zorgt van gebrek aan waardebescherming voor alle belanghebbenden
  • Dit elimineert de mogelijkheid van een consensuele oplossing die in het beste belang van alle belanghebbenden zou zijn geweest
  • De vermeende abrupte ondergang van Farfetch en de flagrante financieringsvoorwaarden zorgen voor grote zorgen over de Coupang-overeenkomst
  • De Group blijft alle opties verkennen om waarde te recupereren, inclusief rechtszaken samenvatting

LONDEN--()--De 2027 Ad Hoc Group (de Group), die meer dan 50% van de 3,75% Convertible Senior Notes van Farfetch met looptijd tot 2027 in bezit heeft en opgericht is om opties te onderzoeken over de voorgestelde overname van Farfetch door Coupang, neemt nota van de voorverpakkingsverkoop van de Farfetch-activiteiten aan Coupang.

Camarco
Ed Gascoigne-Pees / Julia Tilley / Jennifer Renwick / Tilly Butcher - farfetch@camarco.co.uk

Camarco