Chargebee sluit een Series C-investering af voor 18 miljoen dollar van Insight Venture Partners

Begint 2018 met meer dan 7000 werknemers in 53 landen; het SaaS bedrijf versnelt de wereldwijde groei

Chargebee founders (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO & CHENNAI, India--()--Chargebee, een SaaS oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering, heeft 18 miljoen dollar aan groeikapitaal veiliggesteld, geleid door Insight Venture Partners, een bedrijf in New York. De Series C-investering zag ook dat voormalige investeerders Accel Partners en Tiger Global Management meehielpen bij de groei. Met deze ronde van financiering staat de totale investering op 24.7 miljoen dollar. Dit kapitaal wordt gebruikt voor de toegenomen investeringen in product R&D, sales, marketing en groei, om zo fors uit te breiden in nieuwe markten en segmenten.

Chargebee
Karishma Rajaratnam, 9962926094