Terminal KyWay™ van Kymeta krijgt certificaat van ’s werelds belangrijkste satellietexploitanten

’s Werelds enige commercieel verkrijgbare, elektronisch bestuurde satellietontvanger met flatscreen krijgt certificaat voor brede inzet bij verschillende satelliet-tv-zenders

REDMOND, Wash.--()--Kymeta – een communicatiebedrijf dat de belofte van wereldwijde, mobiele connectiviteit inlost – heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn satellietontvangers van het type KyWay™ een certificaat hebben gekregen voor de belangrijkste satellietexploitanten, waaronder Intelsat, Telesat, SES en HISPASAT. Dat de antenne certificaten heeft gekregen voor deze providers, betekent dat KyWay in staat is verbinding te leggen met hun satellieten zonder satellieten in de nabijheid te storen.

“KyWay-ontvangers functioneren in combinatie met Intelsat, een van de belangrijkste partners van Kymeta, en hebben zowel via conventionele als HTS-straal ook succesvol verbinding gelegd met satellieten van SES, HISPASAT en Telesat”, zei Neville Meijers, commercieel directeur en vicepresident van Kymeta. “Kymeta is ook door Eutelsat op voorwaarden goedgekeurd en zet zich actief in voor definitieve goedkeuring en een certificering van andere satellietexploitanten.”

Business Inquiries for Kymeta:
Kymeta Corporation
Lisa Dreher
Director of Marketing
+1 425.658.8724
ldreher@kymetacorp.com
Media Inquiries for Kymeta:
The Summit Group
Amy Oliver
PR/Content Manager
+1 801.990.1185
aoliver@summitslc.com