TMD Security richt TMS ATM Software op - mondiale provider van managementsystemen voor geldautomaten

SINGAPORE--()--TMD Security heeft TMS ATM Software opgericht in samenwerking met S3 Technologies Ltd., een bedrijf met vestigingen in Azië Pacific dat software voor management van geldautomaten levert. S3 Technologies Ltd. heeft een tienjarige staat van dienst, bestaande uit management- en monitoring software voor geldautomaten, stortingsautomaten en cash-recycling-machines van alle grote merken. Het hoofdkantoor van TMS is in Nederland gevestigd. Onderzoek & Ontwikkeling vinden plaats in Azië Pacific, verkoop en ondersteunende dienstverlening gebeuren wereldwijd.

“De geldautomaten branche heeft behoefte aan een kosten effectievere methode voor beheer van het distributiekanaal geldautomaten”, zei Cees Heuker of Hoek, oprichter van TMD Security en medeoprichter en CEO van TMS ATM Software. “Software is nu het kloppend hart van alles wat we doen. Louter hardware is niet langer afdoende. Om exploitanten van geldautomaten te helpen hun automaten voordeliger te beheren en te beveiligen, is de combinatie van de beste hardware en software onontbeerlijk. Dat onze proeve van bekwaamheid bij TMD Security samenkomt met de beproefde expertise van TMS ATM Software, betekent dat onze cliënten en partners het beste van twee werelden krijgen. We bevinden ons in een unieke positie om de beveiliging van geldautomaten naar een hoger niveau te brengen. De branche heeft een kosten effectievere en efficiëntere benadering nodig, en die hebben we nu met TMS ATM Software. Het als software-as-a-service geformuleerde prijsmodel garandeert dat cliënten uitsluitend betalen voor datgene wat ze nodig hebben.”

TMD Security
Claire Shufflebotham