Empirix neemt met succes deel aan tweede ETSI NFV Interoperability Plugtests

Evenement bewijst interoperabiliteit van Empirix en grote spelers in NFV

BILLERICA, Mass.--()--Empirix, Inc. heeft met succes deelgenomen aan de tweede ETSI NFV Interoperability Plugtests van organisator ETSI Centre for Testing and Interoperability, die van 15 tot 19 januari 2018 zijn uitgevoerd in Sophia Antipolis (Frankrijk).

Het evenement had als belangrijkste doel de interoperabiliteit van verschillende aanbieders bij verschillende functies van meerdere deelnemers te testen. Het ging daarbij voornamelijk om virtuele netwerkfuncties, systemen voor management en harmonisatie en NFV-platforms. In totaal voerde ETSI 189 interoperabiliteitstests uit, elk met een andere combinatie van de 41 testfuncties van deelnemers. Dit waren 19 gevirtualiseerde netwerkfuncties (VNF’s), 10 management- en harmonisatiesystemen en 12 NVF-platforms.

Empirix Contact:
Pamela Shevlin