Omzet Tempo in 2017 met 38% gegroeid tot 17,9 miljoen

REYKJAVIK, Iceland--()--Tempo, maker van efficiëntieverhogende projectmanagementsoftware op het Jira-platform van Atlassian, presenteert solide resultaten die in het boekjaar 2017 (eindigend 31 december 2017) zijn geboekt.

“2017 is wederom een productief en succesvol jaar voor Tempo, dat in december de hoogste omzet behaalde en binnen alle productcategorieën boven verwachting goed verkocht”, zei CEO Agust Einarsson. “De voltooiing van onze nieuwe cloudinfrastructuur en succesvolle migratie van het gehele klantenbestand naar Amazon Web Services (AWS) staan voor een strategische mijlpaal, die Tempo versterken met een schaalbaarder onderliggend platform en het vermogen producten sneller aan klanten te leveren.”

Media Contact:
Tempo