Stephen M. Cutler, voormalig juridisch adviseur van JPMorgan Chase & Co en hoofd handhaving van SEC, wordt vennoot bij Simpson Thacher

NEW YORK--()--Simpson Thacher & Bartlett LLP heeft vandaag bekendgemaakt dat Stephen M. Cutler, voormalig juridisch adviseur en huidig vice-bestuursvoorzitter van JPMorgan Chase & Co., treedt in april toe tot het kantoor als partner in geschillen. Voor zijn aantreden bij JPMorgan, was Steve directeur handhaving bij de Securities and Exchange Commission. In dienst van Simpson Thacher, adviseert hij bedrijven, directies en leidinggevenden over intern en door de overheid geïnitieerd onderzoek.

“We zijn heel blij Steve te verwelkomen bij Simpson Tacher”, zei Bill Dougherty, voorzitter van het uitvoerend bestuur van Simpson Thacher. “Hij is een van de toonaangevende juristen van zijn generatie en geniet veel respect vanwege zijn grote dienstbaarheid aan zowel de publieke als private sector. Onze cliënten zullen bij hun meest complexe en uitdagendste zaken baat hebben bij zijn ongeëvenaarde ervaring en inzicht.”

Simpson Thacher & Bartlett LLP
Danzey Burnham, 212-455-3509