Edgewater Networks krijgt certificaat voor SIP-based bureautelefoon van ErisTerminal® en SIP-based conferentietoestel ErisStation® van VTech

SAN JOSE, Calif.--()--Edgewater Networks, leider in harmonisering van perifere netwerken (Network Edge Orchestration), heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn harmoniseringsplatform voor SIP-telefoons van het type ErisTerminal® en SIP-conferentietelefoons van het type ErisStation® is gecertificeerd. De SIP-telefoons zijn afkomstig van VTech Communications, Inc., internationaal toonaangevende fabrikant van SIP-based telefoons. Toestellen met VTech-certificaat zijn VSP736, VSP608, VSP600, VSP726, VSP715 en VCS754 in een door Broadsoft® gehoste omgeving. De resultaten zijn vastgelegd in een standaardgids voor instellingen voor de gemakkelijke installatie en integratie.

Edgewater Networks
Jennifer Kidd