Evidon introduceert GDPR Partnership Programme met toonaangevende advocatenkantoren en consultants

LONDON--()--Evidon, Inc., internationaal leider in vereenvoudiging van digitaal bestuur, risicobeheer en nakoming , heeft vandaag de oprichting van het Evidon General Data Protection Regulation (GDPR) Partnership Programme aangekondigd. Het programma brengt de top van advocatenkantoren en consultancybureaus bijeen en geeft deze toegang tot Evidons GDPR-softwaresystemen die de standaard zijn binnen de branche. De technologie helpt organisaties te voldoen aan complexe privacywetten en problemen in digitaal bestuur het hoofd te bieden – van het vergaren van data tot het verkrijgen van toestemming.

Het nieuwe GDPR Partnership Programme van Evidon biedt deelnemers exclusieve voordelen. De Trackermap® analyseert op aanvraag websites tot op pagina- en tag-niveau, wat mogelijkheden biedt voor de aansturing en het beheer van datastromen en de betrouwbaarheid van complexe verkoopnetwerken. Trackermap is binnen de branche uitgegroeid tot standaard voor de toetsing van de impact privacy en gereedheid voor de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming. Partners kunnen ook gebruikmaken van Evidons programma voor websitemonitoring- en scanning en de GDPR Digital Governance Assessment. Bovendien worden ze actief betrokken bij de ontwikkeling van een update van het Consumer Consent-systeem, zodat dit voldoet aan de Algemene verordening gegevensbescherming en toekomstige wetgeving rond elektronische privacy.

For Evidon
Beki Morgan, GingerMay PR