Cleo lanceert een uitgebreider partnerprogramma te midden van een groeiende wereldwijde vraag naar MFT, B2B-integratie

LOVES PARK, Ill.--()--Cleo, een wereldwijde marktleider in managed file transfer en geïntegreerde oplossingen geschikt voor meerdere bedrijven tegelijkertijd, kondigt met trots de lancering aan van het uitgebreidere partnerprogramma, een programma dat is ontwikkeld om tegemoet te komen aan de vraag voor bewezen integratie-oplossingen in opkomende markten terwijl de enorme klant- en partnergemeenschap van Cleo over de hele wereld beter wordt ondersteund.

Cleo, een pionier in managed file transfer (MFT) en integratie-technologie voor bedrijven, ondersteunt de grootste bedrijven ter wereld via innovatieve B2B-, applicatie-, big data- en cloudintegratie-oplossingen. De toenemende behoefte aan veilige, betrouwbare integratie binnen en tussen verschillende industrieën heeft de vraag naar Cleo's bewezen MFT en integratie-oplossingen wereldwijd laten groeien, zoals aangetoond door de vijfvoudige groei van Cleo in de afgelopen vijf jaar en meer dan 40% groei alleen al in 2016.

Het enkelvoudige-platform Cleo Integration Suite levert technologie om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar gegevens in de huidige hyper-digitale zakelijke wereld, inclusief de mogelijkheid om snel meerdere eindpunten te verbinden, workflows te automatiseren, op te schalen om aan groeiende behoefte te voldoen, en de zichtbaarheid van bestandsoverdracht binnen gehele ecosystemen.

“Terwijl Cleo blijft innoveren om te voldoen aan de groeiende behoefte van bedrijven aan integratie op basis van opkomende cloud-, big data-, applicatie en B2B-eisen”, zei Mark Seaman, vice-president van kanalen bij Cleo, “een sterker partnernetwerk zal ons in staat stellen om meer waarde te leveren aan bestaande markten, nieuwe markten te betreden en de waarde van de technologieën te delen met meer bedrijven.”

Leden van het Cleo Partner Program ontvangen toegang tot trainings- en opleidingsmaterialen van wereldklasse, pre-sale en post-sale kennis, en technische ondersteuning om hun eigen klanten beter te kunnen inlichten en dienen, en hun bedrijven te laten groeien.

De sleutels tot het verbeterde programma zijn inclusief uitgebreidere koppeling met Cleo marketing-, verkoop- en oplossingsexperts en versimpelde toegang tot de gereedschappen die partners nodig hebben om de toonaangevende integratie-oplossingen van Cleo te kunnen uitbreiden naar bedrijven over de hele wereld.

“Cleo’s merkreputatie binnen de markt voor het leveren van hoog schaalbare oplossingen die een complete strategie bieden voor gegevensverplaatsingen en integratie, samen met onze toewijding voor eenvoudig gebruik en klanttevredenheid, hebben Cleo de unieke naam gegeven van een hoogwaardig softwarebedrijf waarmee het eenvoudig zaken doen is", zei Ken Lyons, Cleo’s senior vice president van wereldwijde sales. “Met volledige ondersteuning van het uitvoerende team van het bedrijf, hebben onze huidige en toekomstige partners diezelfde ervaring via ons opnieuw gelanceerde Cleo Partner Program, met het gedeelde doel om een grotere waarde te bieden aan onze wederzijdse klanten.”

“Cleo’s reputatie als pionier in B2B, EDI en MFT-integratieoplossingen in de transportsector maakt deze samenwerking een verstandige keuze voor TMW Systems”, zei Scott Vanselous, executive vice president van marketing en strategie voor TMW Systems, al meer dan tien jaar een partner van Cleo. “Als toonaangevende leverancier van B2B transportbeheeroplossingen voor duizenden vervoersbedrijven wereldwijd, vertrouwt TMW op Cleo als een betrouwbare partner om ons te helpen bij het vergroten van ons aanbod en het bieden van superieure service aan de klant.”

Duurzame investeringen in producten en mensen, waaronder nieuwe en bestaande Cleo-partner pleitbezorgers, zullen de lange termijndoelen van Cleo blijven ondersteunen.

“Cleo’s reseller-, referral- en professionele dienstsamenwerkingen, alsmede onze strategische allianties, zijn essentiële onderdelen van ons succes voor de lange termijn en onze groeistrategie”, zegt Mahesh Rajasekharan, Ph.D., Cleo’s chief executive officer. “Ons vernieuwde partnerprogramma met een wereldwijde focus ondersteunt de toewijding van Cleo aan het leveren van eersteklas oplossingen, innovatieve integratiekennis en diepere klantwaarde op elke plek ter wereld.”

Bezoek voor aanvullende informatie over het Cleo Partner Program www.cleo.com/partners.

Over Cleo

Cleo levert de eenvoudigste integratiesoftware voor applicaties, partners, cloud en big data en geeft IT de administratieve controle die nodig is om veiligheid en hoge beschikbaarheid te kunnen waarborgen. Al meer dan 40 jaar vertrouwen duizenden bedrijven van alle groottes, van kleine winkels tot de grootste wereldspelers, Cleo voor de integratie van hun kritische informatieworkflows. Deze bedrijven gebruiken Cleo integratiesoftware en oplossingen voor managed file transfer om dagelijks meer dan $ 275 miljard in transacties te beheren. Cleo biedt een bibliotheek van 900 voorgebouwde configuraties die uw implementatie van complexe informatie-integratie automatiseren. Gebruik de kracht van Cleo Integration Suite om uw bedrijf om te transformeren. Bel voor meer informatie +1.815.282.7695.

Cleo
Matt Torman