IoT-investeringen worden gedekt door eerste bedrijfsverzekering van zijn soort

BOSTON--()--Bedrijven die aanzienlijke investeringen doen in het “Internet of Things” (IoT) kunnen binnenkort hun investeringswinst beschermen door middel van een nieuwe innovatieve reeks “IoT-voorbereide” verzekeringsproducten, zei relayr, de industrieleider in IoT-platformen, vandaag.

Relayr kondigde een samenwerking met HSB, onderdeel van Munich Re, aan, om op maat gemaakte verzekeringsproducten samen te stellen om financieel vertrouwen te verschaffen aan Relayrs klanten zodat die investeringen in IoT kunnen doen. HSB heeft 150 jaar ervaring met het verzekeren van de apparaten en technologie die door bedrijven worden gebruikt; de samenwerking met relayr vertegenwoordigt de eerste industriële, op IoT gerichte producten van de verzekeringsbranche.

For relayr
Jackson Bond, +49 179 2989 866