Entersekt selecteert IST Networks als wederverkoper in Midden-Oosten en Turkije

JOHANNESBURG--()--Entersekt, vernieuwer van mobiele beveiliging van digitaal bankieren, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met IST Networks. IST is een toonaangevende systeemintegrator in het Midden-Oosten en biedt banken en bedrijven in de regio nu de Transakt-technologie van Entersekt aan.

Transakt is een gepatenteerd product voor meervoudige authenticatie en beveiliging van apps. Het biedt bescherming tegen phishing en andere aanvallen op online, mobiele en kaartloze kanalen. Transakt gebruikt de modernste digitale certificatietechnologieƫn en gepatenteerde technieken voor mobiele ratificatie. Daarmee creƫert het een betrouwbaar communicatiemiddel tussen dienstverleners en de mobiele telefoons of tablets van hun klanten.

Entersekt contact
Jeanne Maartens, +27 21 815 2800