Mimecast Limited kondigt beursgang aan

WATERTOWN, Mass.--()--Mimecast Limited heeft vandaag de prijs per aandeel van zijn beursgang bekendgemaakt. De 7,75 miljoen gewone aandelen kosten per aandeel 10 dollar. Alle aandelen worden door Mimecast te koop aangeboden. Daarnaast geeft Mimecast intekenaars een optie van dertig dagen op nog eens 519 duizend aandelen van het bedrijf en 571.500 aandelen van bepaalde verkopende aandeelhouders. De aandelen worden volgens planning vanaf 19 november 2015 verhandeld aan de Nasdaq Global Select Market onder het tickersymbool MIME. De beursgang eindigt naar verwachting op 24 november 2015.

Goldman, Sachs & Co. treedt op als leidende bank van het emissiesyndicaat. Barclays Capital Inc., Jefferies LLC en RBC Capital Markets, LLC zin de andere penvoerders. Oppenheimer & Co. Inc. is medepenvoerder.

Investor contact:
Mimecast
Robert Sanders, (+1) (800) 614-4530
investors@mimecast.com
Financial Media Relations contact:
Highwire PR
Kim Paone, (+1) (415) 963-4174 ext 9
kim@highwirepr.com

Investor contact:
Mimecast
Robert Sanders, (+1) (800) 614-4530
investors@mimecast.com