ASI DATAMYTE kondigt Global Quality Management Conference 2015 aan

PLYMOUTH, Minn.--()--ASI DATAMYTE, Inc, de mondiale standaard in zakelijke oplossingen voor kwaliteitsmanagement, kondigt zijn Global Quality Management Conference aan. Het evenement vindt op 4 mei plaats in de Duitse stad Heidelberg.

ASI DATAMYTE (ASI) heeft zijn QDA User Conference omgevormd tot de Global Quality Management Conference, die bestaat uit een sectorgericht, educatief symposium die de aanwezigen door middel van nieuwe ideeën, casestudies en voorbeelden van goede werkmethoden te stimuleren. Goran Sejdic, van het International Performance Research Institute, is de hoofdspreker. Hij bespreekt de nieuwste trends binnen de industrie en de meest recente ontwikkelingen van de zogeheten Industry 4.0.

ASI DATAMYTE Inc.
Mary Braunwarth