Nestlé Skin Health kondigt nieuw bestuur aan

LAUSANNE, Switzerland--()--Nestlé Skin Health heeft vandaag enkele organisatorische wijzigingen op bestuursniveau aangekondigd. Met de veranderingen ondersteunt het bedrijf zijn uitgebreide mogelijkheden en ambities op de markt. "Het is ons doel in de komende tien jaar het aantal mensen dat door ons bedrijf is geholpen te laten groeien tot 1 miljard. Dit doen we door huidverzorgingsproducten aan te bieden die de gezondheid van beschermen, behouden, voeden en verbeteren. Wanneer de gezondheid van de huid in het geding komt, behandelen, corrigeren en herstellen onze producten de huid", zei Humberto C. Antunes, CEO van Nestlé Skin Health S.A. en voorzitter van de raad van bestuur van Galderma Pharma S.A. "We richten ons op de verbetering van de kwaliteit van leven door oplossingen op wetenschappelijke basis voor de huid, nagels en het haar aan te bieden."

Galderma
Sébastien Cros, +33 1 58 86 45 92