Kald Abdallah leidt ontwikkeling ProjectDataSphere

CARY, N.C.--()--Project Data Sphere, LLC heeft Kald Abdallah benoemd tot Chief Project Data Sphere Officer. De doctor en medicus is in deze functie verantwoordelijk voor de leiding aan de snelle ontwikkeling van www.projectdatasphere.org. Deze site biedt toegang tot een brede keur aan databases over kankeronderzoek, wat samenwerking tussen onderzoekers vergemakkelijkt.

"Abdallah heeft veel ervaring in het op één lijn krijgen van dataleveranciers. Dit deed hij met de innovativiteit die Project Data Sphere vertegenwoordigt en kankerpatiënten verdienen", zei Christopher A. Viehbacher, CEO van Project Data Sphere en Sanofi en voorzitter van CEO Roundtable on Cancer.

Green Room Public Relations
Caren Begun, 856-424-2023
C: 201-396-8551
VP Media Relations
caren@greenroompr.com

Release Summary

Project Data Sphere, LLC has appointed Kald Abdallah, MD, PhD as Chief Project Data Sphere Officer, charging him with continuing the rapid development of www.ProjectDataSphere.org.

Green Room Public Relations
Caren Begun, 856-424-2023