Tim Thorsteinson aangesteld als directeur van Grass Valley

SAN FRANCISCO--()--Grass Valley meldt de aanstelling van Tim Thorsteinson tot directeur, met onmiddellijke ingang. Hij is ideaal geschikt om Grass Valley door de volgende groeifase te leiden en heeft tal van hoge functies bekleed in de technologische televisie-industrie, waaronder bij bedrijven als Harris Corp en Leitch. Thorsteinsons laatste functie was directeur van Enablence Technologies.

Nadat hij met succes de overname van Grass Valley had geleid heeft Alain Andreoli besloten om af te treden en verlaat het bedrijf eind januari.

Andreoli laat een sterk getransformeerd, onafhankelijk bedrijf achter met een uitstekende toeleveringskanaal en een samenhangend bestuursinfrastructuur.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Media/Industry Analyst Relations:
Grass Valley