Agentrics verandert in NeoGrid

LONDON--()--Agentrics meldt dat het de officiële naam van zijn moedermaatschappij NeoGrid overneemt in alle regio's waar het actief is.

De naamsverandering integreert de sterke punten en synergieën van de twee bedrijven, waardoor klanten een wereldwijd deskundigheidsniveau en toegang tot een breder netwerk van handelspartners over de hele wereld krijgen.

NeoGrid nam Agentrics in september 2008 over zijn positie te versterken in de levering van softwareoplossingen. "We zijn erg enthousiast over onze groei sinds we onderdeel werden van NeoGrid", zei Paulo Viola, NeoGrid uitvoerend directeur voor Noord-Amerika, Europa en Azië. "Deze strategische naamsverandering stelt ons in staat om niet alleen beter intern alles op elkaar af te stemmen. Het verhoogt ook ons vermogen om klanten te bedienen door middel van een combinatie van gedeelde technologieën, diensten en wereldwijde toegang tot de markt."

NeoGrid
Doug Kimball, 309-825-4220